11 april 2014

Scrap-a-mania - dag 2

Scrap-a-mania - dag 2



Så blev det søndag... Og Lene som om mandagen fyldte 50 år,
skulle da fejres lidt om søndagen også.
Så Maria og jeg har fixet lidt gaver og nogle flag:-)



GLAD det blev hun for overraskelsen.


Om lørdagen havde vi helt "tilfældigt" fået taget et gruppebillede.
Det fik jeg så om aftenen ordnet og printet.

Klokken 7.00 om morgenen, fik jeg så lavet en lille ramme,
så Lene kan ha' billedet stående på sit scrapbord,
og det ved vi jo hun har...!


HIP HIP HURRA med de 50 år.


Line har åbentbart "Annette-hår", så det måtte vi ha' et billede af.
Ja, det er da sejt at ha' en frisure med sit navn :-)


Lene var vist i held denne sidste dag i 40'erne.
Vandt en lækker gave på sin indgangbillet.


Mona og jeg var ude og ta' CRAZY billeder,
samt et par lidt mere "almindelige" selfies.
Mere om dem senere...


Maria og jeg ta' altid billeder af os til scrap-arrangementerne,
og også denne dag, hvor vi havde mange af de andre scrappere i baggrunden.


Så blev det tid til forhandlerne præmierne.
Lene og Merete var lige ude og tisse,
så de missede deres præmie hos Unik Scrap,
så hurtigt var videre med et andet nummer.
Så Merete var MEGET ked af det. - og det kan jeg bestemt godt forstå.
For det var en super PL præmie man kunne vinde.


MEN så var Merete og Lene sku så heldige at vinde den store præmie
hos Picturing the World, så set var vist den bedste trøstepræmie
man kunne få...! TILLYKKE TØSER.

Ønsker Anton og Kaia velkommen til 
min familie: Rita og Otto.



Som altid var en det en super fantastisk weekend,
i selvskab med det skønne kreative kvinder.


Annette





1 kommentar:

Connie sagde ...

Hvor I hyggede jer. Er næsten misundelig, kun næsten.

Men hyggelig at se jer igen. Håber loge Scrap snart er en weekend jeg ikke arbejder i....

God weekend