06 april 2014

Scrap-a-mania - dag 1

Scrap-a-mania - dag 1



Så er vi igen klar til en skøn weekend i Roskilde Hallerne


Kicki og jeg vandt på vores indgangsbilletter,
desværre ikke de bedste præmier - men sådan er livet...!
Det er ikke alle chokoladerne i en æske der er gode, 
og her er det så et par af de dårlige chokolader.


Efter min vagt hos Picturing the World,
var jeg på 90 minutters Project Life foredag
med den SKØNNESTE Mona.



GRUPPEbillede af kursisterne...



Så havde min kære MONA lavet en helt personlig gave til mig.
Det super smukke armbånd - og jeg blev SÅ glad.
Desværre måtte det med Mona hjem igen, da det var for stort.



Så er der KEINE - BINGO BANKO
for alle knapperne,
men vandt INGENTING



Er ved at være klar til at køre til Roskilde igen,
til endnu en skøn og kreativ messedag.


Annette



Ingen kommentarer: