08 marts 2010

I nat fra klokken 2.00 - 6.00 sad jeg og så Oscar uddeling - super fantastisk endelig igen, at kunne se det. Så lige en lille powernap bagefter, da jeg kl. 9.00 skulle til møde på skolen. På vej hjem fra møde, var jeg lige en tur i Rema1000 (som altid), og skulle købe 1 kurv til Victors ADHD fjernsyns legetøj, men "kom til" at købe 4 kurve, så nu er mine scrapblade i en pæn kurv. Købte også 36 forskellige farver broderitråd (19.00 kr), samt en masse sikkerhedsnåle i forskellige str. (10.00 kr.)

Ha' en dejlig kreativ dag,
Annette

5 kommentarer:

fie & Co sagde ...

Ej hvad farver er de kurve i? Jeg købte 2 sæt for et par år siden og jeg kunne virkelig godt bruge flere:0)

Knuuuus

Mpn snart de har et tilbud på vores ferie?

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor ser de fine ud, må da vist hellere en tur forbi Rema 1000 på vej hjem :-)

Gitte sagde ...

Ih hvor er de kurve fine. Skønt når man kan få de samme kurve i forskellige størrelser. Tror lige jeg smutter i Rema 1000 om lidt.:)re :)
Knus

Lina sagde ...

Jeg tror da vist også jeg er nød til at tage forbi Rema idag. Fedt sådan at kunne sidde oppe hele natten :)

Trine sagde ...

For første gang i over 10 år sad jeg IKKE oppe i nat og så Oscar uddeling. Jeg er meget jaloux! Men jeg var syg i år så søvnen blev prioriteret højere.

Det er SÅ skønt med gode billege fund. I forrige uge havde de en masse lækkert bånd, knapper, perler og vedhæng i Netto. Nogle har stadig fede ting tilbage. Skønt, skønt