09 marts 2010

Dette er mit bidrdag til Skissedilla's udfordring #50. Skitsen til udfordringen er lavet af Carrin.
(layout #28 - 2010)

Billederne er taget af fotograf Marie Baes fra Baes Foto.
Det er lidt svært at se på billedet, men jeg har malet blomster med masser af glimmer.

Fik lige en idé igår, om at ta' en masse mellemlagspapir, krølle det, rette det ud igen, og sætte det på min layout. Syntes selv det er blevet rigtig godt - men også lidt sjovt.


Jeg skal som altid om tirsdagen, til Amok-Scrap med de skønneste kvinder, så håber at få lavet 1-2 layout idag.
Ha' en fantastisk kreativ dag,
Annette



6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så nydelig Lo ♥

Lina sagde ...

Ej hvor er det skønt! Fed ide med mellemlagspapiret -den tror jeg da lige jeg er nød til at kopiere. Håber i havde en rigtig hyggelig dag i klubben idag - ked af at jeg ikke kunne være med. Men så ses vi tirsdag istedet.

Gitte sagde ...

Det LO er bare utrolig skønt. Super flotte detaljer. En rigtig god ide med mellemlægspapir bag billederne. Den ide kommer lige i gemmebogen.:O)
Forsat rigtig god uge.

Broggis sagde ...

Herlige bilder, og lekre farger!
Stilig med alle lagene!

Takk for at du deltar!

Caroline sagde ...

wow, denne var vakker! Så skjønne bilder. Fine farger du har brukt! :)

Lene sagde ...

så sjarmerende denne var! Herlig farge og nydelige bilder!