14 august 2016

Kort med august månedskittet

Har igen brugt materialer fra det nye AUGUST månedskit.


Først har jeg lavet et 14x14 kort.
Jeg har startet med at lave min base til kortet.


Så har jeg brugt en af de nye små lækre Tim Holtz masker,
sammen med modelling paste.



Har med min mini mister, mistet vand på pasten,
og derefter drysset 4 forskellige farver Color Burst på.
Og bagefter igen mistet lidt vand på, så farverne blev som jeg ønskede.



Mens det hele er vådt, har jeg puttet en lille smule guld glimmer på.


Lækre Thickers er sat på da det hele er tørt.




Har også lavet et posekort.
Skulle lave et kort til en 2 x rund fødselsdag, 
og så var dette helt perfekt.
Så kunne de få en side hver.




Begge sider er lavet på samme måde som det øverste kort i dette indlæg.




Bag på det lille indstik, er der plads til at skrive en hilsen
til de 2 der har fødselsdag.



Ha' en dejlig og kreativ dag, 
Annette


Ingen kommentarer: