03 november 2014

Getting to know you... blog hop

Jeg er blevet udfordret af min skønneste scrappe-girl Maria til a deltage i blog hop "getting to know you", og jeg har selfølgelig taget udfordringen op.
Blog hoppet går ud på at svare på spørgsmål om sin kreativitet. Spørgsmålene er på engelsk, men jeg har valgt at svare dem på dansk.

1. what creative project are you currently working on?
I øjeblikket kæmper jeg med at komme lidt mindre bagud med mit project life, og er lige blevet færdig med aprilmåned, så nu er jeg "kun" 6 måneder bagud :-)


2. what inspires you design?
Jeg bliver tit inspireret af alle de andre super gode og kreative scrappere, som der er her i Danmark. Men også Pinteret, og diverse blogs - giver god inspiration. Dog bruger jeg tit kun inspirationen til at komme igang, for hvis jeg har en "krise", så er det en god måde at komme igang på - og når først jeg er igang, så ruller inspirationen tid ud af ærmet på mig. 



3. what mehod/process ( if applicable) do you apply to each of your creative projects, and how does each project take to complete?
Det er sjældent jeg laver noget uden mine elskede Thickers. Jeg bruger ikke flere dage på det jeg laver, for når først jeg er igang, så tænker jeg ikke så meget over tingene. Jeg gør meget tingene på min egen måde - og måske ikke på den mest "korrekte" måde. Men det er jo også det vigtigste at jeg er glad for det jeg laver :-)



4. if you had to descripe your "signature" style, what would it be?
Ja, min stil kan nok bedst sammenlignes med en gang blandet bolcher. For jeg kan godt li' at prøve mange forskellige ting, materialer, farver m.m.




5. what are 3 crafting products/tools you can`t live without?
THICKERS - er og bliver min nr. 1. 
Bling
Distress Stain og nu også med de nye Distress Spray Stain


Jeg vil nu lade stafetten gå videre til min crazy girl Mona. Som skal udgive sin blog hop på den mandag den 10. november. 



Ha' en dejlig og kreativ dag,
Annette

Ingen kommentarer: