13 marts 2014

Convention...

 
I FREDAGS kom dagen, endelig. Maria og jeg har talt ned til denne dag læææænge.
Så efter arbejde, kom Maria og hentede mig, og turen mod Middelfart kunne begynde.

 
Så fik vi checket in på Park Hotel, hvor vi har boet de sidste par år.
Denne gang havde vi dog fået det mindste værelse, ever...!

 
Lene og Merete var allerede klar da vi ankom.
Så vi kunne straks sætte os til bordet, og nyde en dejlig buffet.
Camilla kom senere.

 
Efter maden gik vi i baren, hvor vi så X-factor, og fik nogle shots og drinks :-)

 
SKÅÅÅÅL

Camilla havde en masse kort hun skulle nå at lave,
så hun var kreativ mens, vi andre kiggede på :-)

 
Vi skulle også lige prøve at ta' et "OSCAR" selfie-billede.

 
 
 
LØRDAG

Så blev det tid til scrap, her er Merete ved at få alle sine ting ind i hallen,
på hendes nye "mini-vogn".

 
Det var ikke meget vi fik nydt det gode vejr,
men lidt fik vi da set af solen.

 
Så er der ellers gang i papir, saks, lim, glimmer, blomster, bogstaver,
tale-gaverne - og dankortet...!


Købt hos Jeans Scrap Stue

 
Købt hos Picturing The World


 
Maria var desværre blevet syg, og kørte hjem på hotellet.
Så jeg spillede på ekstra plader.

 
Merete vandt på 2 rækker - en gratis billet til næste gang.
Men det var søster Lene der var oppe og hente gevinsten.

 
BANKO på nr. 46. - 2 rækker.

 
Så nu var det min tur til at gå på scenen,
og få checket mine numre, og hente min gevinst.

 
En gratis billet til næste Convention i oktober....
wooohoooooo hvor skønt.

 
 
Klokken 20.00 - var det så tid til at køre hjem til hotellet.
For vi skulle holde Melodi Grand Prix fest.
Men stemmesedler, 20 kr. i puljen og masser af shots og drinks.

 
Maria var stadig syg - men de 2 skønne "hospitals-klovne",
kom lige forbi sygesengen inden festen startede.
 
 
NU er vi så KLAR til Melodi Grand Prix.


 
Som altid skal vi lige ha' taget et billede af os alle...
Altid en mega sjov underholdning.
Hvem har den længste arm, og kan få alle med på billedet?


 
Go' fest - men ikke alle var enige om at det var BASIM,
der skulle vinde.
Men der var 3 der havde stemt på Basim,
og de skulle så dele puljen - og købe scrap for pengene om søndagen.

 
SØNDAG
 
Søndag morgen var jeg en tur forbi Lagkagehuset i Middelfart,
og købe en Fynsk Brunsviger med hjem.
For man SKAL ha' brunsviger når man er på fyn,
det bedste der findes. ELSKER DET.


 
Købte lidt mere hos Picturing The World

 
Købt hos Scrapbook Fun

 
Maria har heldigvis fået det lidt bedre...

 
Købt hos Hobbyboden

 
Camilla og Brit var så heldige/dygtige at vinde
i udfordringerne.

 
Så blev det tid til at vende næsten hjemad...
Broen var lidt smukke på vej hjem :-)

 
 
Den Fynske Brunsviger faldt i rigtig god jord da jeg kom hjem.
Smagte et lille bitte stykke om aftenen - og så var jeg i HIMLEN.
 
 
 
Ha' en rigtig dejlig, kreativ og solskinsrig dag,
Annette
 

 

1 kommentar:

Mette sagde ...

Skøn lille historie fra en scrap-weekend...jeg er kun en lille bitte smule misundelig :-)
Lækre ting du fik købt med hjem...