06 januar 2014

Project Life opbevaringskasse


I lørdags tog jeg en banankasse, nede i Rema.
For jeg ville også prøve at lave en kasse, 
til mine Project Life kort m.m.

Havde ellers håbet at Niels ville lave en til mig i træ...
Men næ nej, det ville han ikke.
Så må man jo selv prøve...!

Maria havde lavet en og nu to.
Så må jeg også prøve mig frem.


Ikke nogen helt nem opgave, men det lykkedes da.


Var hos min genbo, som er maler, for lige at spørge om noget.
Og lånte så lidt malertape, til kanterne.
Meget bedre end pakketape.

På det her tidspunkt, var jeg lidt i tvivl om jeg bare skulle smide den ud igen.


Søndag: Niels syntes så det ville være bedre/nemmere,
at male den med spraymaling, end med pensel og maling.
Så en tur i Bauhaus med os, og købe 2 dåser spraymaling.
Sort var billigst, så det blev sort... 49 kr. stk.


Efter 2 timer var den endnu ikke tør, som der stod på dåsen.
Men så kunne jeg så nogle små fejl, så den fik lige en tur mere.



Turde ikke sætte kort i den søndag aften,
så havde besluttet at vente til idag, mandag. 
For at være helt sikker på at malingen var tør.


Så da jeg kom hjem fra arbejde idag var den fuldstændig tør.
Wooohoooo - så nu kunne der sættes kort i.
Men havde slet ikke kort nok :-) Utroligt men sandt.
Så der er også kommet lidt "dims" i 
- og skal så lige finde ud af hvad der skal i det sidste rum.




Nu er jeg bare SÅ glad for den.
Så det var godt jeg ikke smed den ud.



Ha' en dejlig og kreativ dag,
Annette

10 kommentarer:

Connie sagde ...

Wow, lækker genbrugs æske du har fået lavet. Det ser vildt godt ud med alle korte i.

Sarah sagde ...

Den er virkelig fin og en rigtig god ide.

rhh sagde ...

Det ser rigtig godt ud, godt du var stædig og ikke bare droppede projektet

calmlund sagde ...

Den er bare SÅ fin - vil jeg også have engang når jeg får et scrapværelse med plads i stedet for min stue.

maria sagde ...

den er bare blevt super fantastisk :0)
vi blive da nød til at købe nogle flere kort :0D

Lina sagde ...

Al det hårde arbejde betalte sig, for hvor er den bare blevet fin!!!

Glæder mig til at se noget PL på bloggen, med alle de fine kort og bling :)

Charlotte sagde ...

Det var smart! Sådan en vil jeg gerne have selv. Tak for du viser ideen. :)

Karina Beck sagde ...

Hvor er det flot lavet!
Og hvor har du sindsygt meget Pl! ; )

Mona sagde ...

Så nice, Søde Anette!!!!
Jeg må straks i søstrene grene i morgen - de har nemlig aflange smalle kasser ...
Du er for cool!!!

Stinne sagde ...

Den er bare så lækker .... Super arbejde....
Hvad med et par ruller washi tape?..


Knus