03 januar 2014

Ophørsudsalg hos love2scrap


Igår var jeg til ophørsudsalg hos love2scrap,
jeg var der lige efter arbejde.
Der var rigtig lang kø ved kassen, og der var masser af mennesker i forretningen.
Der var også nogen der gik da jeg kom, og andre kom samtidig.

Fik faktisk lidt af et chok da jeg kom ind i forretningen,
for syntes næsten den så helt "tom" ud.
Så tror ikke ophørsudsalget holder ret længe, så er forretningen tom.

Heldigvis havde Maria, som stadig har ferie, 
siddet oppe om natten, så hun kunne ligge en ordre,
på en masse PL core kit i kurven til os.


Fik da også shoppet lidt til mig selv... og man må aldrig løbe tør for bling bling swirls...
Og det gør jeg så heller ikke de næste mange år :-)


Igår aftes kom Maria forbi, så vi kunne dele alle vores PL core kits.
3080 kort... Men det tog under 1 time, så det var jo skønt.
Og det var super hyggeligt 
- og hold da helt op hvor har vi bare fået købt nogle skønne kits.




Ha' en dejlig og kreativ dag,
Annette

Ingen kommentarer: