07 december 2013

7. december


Igår var jeg til julefrokost på mit arbejde. Pia og jeg startede med at prøvesmage "vodkaen" klokken 13.15 :-) Og den har også fået et smart navn... (for de andre skulle ha' GT m.m.) Så vores hedder en VGS... Vodka - Grøn sodavand - Schweppes Lemon

Klokken 1500 startede selve julefrokosten, 
hvor vi skulle lave nogle aktiviteter rundt om i huset. 
TP, Just Dance, bygge tårn af kopipapir - vores hold nr. 10 - lavede den højeste 1.45 meter. Og den skulle kunne holde rensdyrsfiguren i 10 sek. - gå på ski (lange bjælker) gennem hele gangen - rundt om bordfodbold, hvor vi vandt 19 - 5. Dække vores bord, hvor vores hold og vores modstander gennem alle legene hold 5 - skulle sidde og spise. Samt skrive et vers, på melodien: højt fra træets grønne top.


Vores hold nr. 10 - VANDT det hele :-) 
Billede med præmien kommer nok i næste uge, 
når jeg får set de billeder der er taget derude.



En billede hilsen til Janni... Mig og 2 fra NsGene...

SKÅL



Idag står den på Juleafslutning i LogeScrap.
Desværre er mine billeder ikke kommet, så må finde på noget andet.




Ha' en glædelig og kreativ 7. december,
Annette

Ingen kommentarer: