29 december 2013

29. december


Igår var vi hjemme hos Maria og hendes dejlige familie.
Jeg havde bagt kage til eftermiddagskaffen...




Efter skøn eftermiddagshygge og lækker aftensmad,
begyndte de voksne at spille TP, pigerne mod drengene...
Drengene vandt desværre.

Mens vi spillede, var nogle af børnene ude og tænde stjernekastere...
Mega dårligt kamera i min telefon (skod)




Jeg var SÅ heldig at få en lille hemmelig kuvert af Maria igår.
Hold da helt op hvor man blev glad, da man åbnede den...


WOOOHOOOOO
Halloweeen stencil fra Tim Holtz, og en lækker Making Tape.



Så har jeg lige været i postkassen, og hente mine billeder.
Så nu kan jeg næsten bliver færdig med mine månedsbilleder/PL.
Med billeder helt op til december 2013,
desværre mangler jeg af mystiske årsager et par billeder.
Så nu skal Sherlock igang med at finde dem...!





Ha' en glædelig og kreativ dag,
Annette




1 kommentar:

maria sagde ...

Tak for en super hyggelig dag i går :-)
Næste gang vinder vi :-D