23 december 2013

23. december



Igår var vi en tur i Marbjerg.
Hvor vi fandt og fældede vores juletræ.


Børnene hjalp manden med at få net på træet.



Forleden dag gik der ild i vores dekorationer,
så nu ser mine flotte lysestager sådan her ud...!



Igår fyldte den lækre Lukas 1 år, og vi var til fødselsdag.
Hvor der var de skønneste kager, lagkager m.m.
Lukas fik også en lille lagkage for sig selv, 
hvor der også var en af disse små ugler på.


Den første gave han åbnede var en traktor med hænger,
som han fik af onkel Nicolaj og Pernille.
Så var alt andet lige meget, og Lukas' mor måtte selv åbne resten af gaverne.


Da jeg tidligere i december,
opsagde mit designjob i ScrapFactory,
havde jeg lidt "penge" til gode.
Så dem bruge jeg på en masse Project Life lommer og lidt kort.
De kom med posten i lørdags.
Så nu løber jeg da ikke tør for lommer de næste par år:-)


Så er vi efterhånden ved at være klar til julen.
Igår efter fødselsdagen, lavede vi brændte mandler, 
dutkager og marcipan/nougat konfekt.
Idag har vi lavet havregrynskugler og jødekager.

Er I ved at være klar til juleaften?



Ha' en glædelig og kreativ dag,
Annette

Ingen kommentarer: