20 december 2013

20. december

I december 2012, havde jeg dette indlæg på min blog:

Det første år


Jeg har taget månedsbilleder af mine børn siden de blev født. Ved ikke helt hvornår jeg skal stoppe igen, for det er sjovt at ha’ disse billeder. Er blevet inspireret fra nogle Project Life sider, til at lave månedsbillederne i et Project Life album. 

Jeg kan ha’ 1 år på hver side, og vil så lave nogle “større” billeder/layouts indimellem. 
Tænkte først at det ville være pænest at lave billederne i sort/hvid. Men blev så enig med mig selv om at lave dem i farve. 
Jeg selv syntes det er sjovt, at se det tøj man selv havde på da man var barn.

Der tænker man - hvad har de dog tænkt på med de farver - og det gør mine børn nok også, når de som voksne skal se disse billeder af dem selv som små.


Det første år


Siden er der ikke sket så meget med månedsbillederne.
Men NU skulle det være, og er nu kommet igang igen.


År 2




Ha' en glædelig og kreativ dag,
Annette

1 kommentar:

Mona sagde ...

Cool!!!! Lige til PL!!!!
Søde Anette
God jul og godt nytår!!
Knus