07 oktober 2013

Convention oktober 2013

Har haft en helt fantastastisk tur til Convention i Middelfart i denne weekend.


Maria hentede mig fredag kl. 15.30 - og vi kørte mod fyn...


Vi fik checket os ind og skulle så bagefter mødes med Merete, Lene og Camilla.


Smukt bord ventede på os... Så vi fik noget dejlig mad, 
og PEPSI - hvad fanden sker der lige på fyn.


Efter middagen, gik vi i baren for at se vild med dans.
Og fik også nogle drinks...


Og selvfølgelig nogle blå shots :-)



 Lørdag morgen mødtes vi igen med de andre til noget dejlig morgenmad.

Der skulle også lige sendes en sms hilsen til NitteBrit :-)


Klokken 10.00 var vi så ankommet til Lillebælts hallerne.
Var kun lige trådt ind af døren, da min store grønne scraptaske knækkede håndtaget.
Så 1-2-3 havde man lige købt en ny taske, og så med 20%.

Så her er min nye ven, RITA.


Min skønne Gitte, havde et make'n'take - og det måtte jeg da lige prøve.


Fik lavet dette dejlige kort.
Og nu skal vi så til at bruge palietter... Så 80'er agtigt.
Men frem med dem...!



Masser af skønne kvinder og René...
Som er super kreative og som shopper og snakker m.m.



Lidt frisk luft fik vi da også indimellem.


Så blev det tid til BANKO - men jeg manglede kun nr. 87.
Så ingen præmie til mig, men fik en dejlig sidegevinst.


Gitte kom forbi, og skulle lege Middelfartsborgmester, 
men mine TAPEkæder - som jo blev en smuk borgmesterkæde.


Da lørdagen arragement var færdigt, og vi havde fået lidt mad på vej hjem til hotellet.
Checkede vi ind på 320 - og så fik vil lidt sjovt at drikke.
Der var stor underholdning i TV - TV2 fylder 25 år.
Men også stor underholdning i selve 320 rummet.


SOM ALTID - håndbillede...


Og et hovedbillede...


Søndag blev det igen tid til dejlig morgenmad.


Jeg startede søndagen med et kortkursus,
som min skønne GITTE afholdte.


Gitte og Anja byder velkommen...


Dette var det første smukke kort vi lavede.



Dette det andet smukke kort.



Efter dette fantastiske kursus, var det tid til det bedste på hele weekenden.

FYNSK BRUNSVIGER



15.45 kørte vi så igen hjemad...



Foruden RITA, fik jeg også købt en lille smule mere...
Samt en ekstra die som bliver eftersendt :-)



Har haft fri idag, og det har virkelig været tiltrængt.
Håber i andre også har haft en dejlig dag,
Annette






5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det lyder som en fantastisk weekend, der indeholdt alt, hvad man kunne ønske INCL. lækker pepsi ; )
Og forresten flotte kort, I fik lavet. Hvor ville jeg gerne have været der!!; )

Stinne sagde ...

Hi hi hvad fan sker der for fyn.... Kan lige høre dig....


Skønt at give og modtage krammer.... Knus

Charlie sagde ...

Tak for reportagen - skønne fotos - skøre "tøser" og FIN ny vogn. Tror jeg så den i grøn udgave i Tåstrup - kiggede vredt på min gamle lyserøde, men den holder stadig. =0)

Charlotte Ravn sagde ...

Godt du overlevede Pepsi'en ;) Hyggeligt som altid, at hilse på dig og de andre Kjøvenhavnertøser ;) Ses snart igen :)

Connie sagde ...

Haha, skøn weekenI har haft incl En ny veninde "Rita" og pepsi'en.
Super flot kort.