11 juli 2013

Biograf-film...

 
 
 
Ja, det er vist ikke nogen hemmelighed,
at jeg går meget i biografen i øjeblikket.
 
Kan varmt anbefale "I Lossens Time".
En dansk psykologisk thriller.
Blev meget positiv overrasket over hvor god den er.
 
 
 
Den nye film med Will Smith og hans søn,
så jeg i sidste uge.
Syntes fantisk den er rigtig god,
af en film med ikke ret mange skuespillere i.
 
 
 
Igår var jeg til forpremiere på den nye Brad Pitt film.
Det var dog ikke lige mig...
Men filmen var nu flot og godt lavet.
Men fandt først ud af dagen før, at den handlede om zombier.
Så jeg vil kun gi' den 3 ud af 6 stjerner.
 
 
Skal til forpremiere på NOW YOU SEE ME i næste uge,
og den har jeg store forventninger til.
Så håber virkelig den er god.
 
 
Ha' en dejlig og kreativ dag,
Annette
 
 
 
 

Ingen kommentarer: