16 marts 2013

Mit øje...

På vej hjem fra Convention i lørdags, gik Mille og jeg amok på Pinterest, med at Pin'e øjne. Havde allerede fundet et par meget flotte øjne, men vi fandt nu mange flere på vejen hjem. I søndags var jeg nede og hjælpe hos fotografen, så fik jeg taget dette billede af MIT øje... Tak Marie-Louise Baes - minderforlivet.dkminderforlivet.dk
 
Idag står den på LogeScrap i 12 timer - og det glæder jeg mig til... Maria og jeg har planer om at nå en hel del idag, men nu må vi se hvad vi når.
 
 
Ha' en dejlig og kreativ dag,
Annette

6 kommentarer:

Connie sagde ...

Er vild med mit øjebilled.
Jeg har ladt mig inspirere af dit øje og har selv taget nogle billeder af mit øje til et layout eller mixed media.
Måske jeg også skulle skrifte profilbilled på face.

Ikke noget med at have gang i voodoo dukken, der op i Ølstykke.haha


Lisa Rasmussen sagde ...

Sikke et fantastisk billed.
Glæder mig til at se ALT det dig og Maria får lavet idag!!!!!!!!!!!!!! :O)

Charlie sagde ...

Blev da først helt forskrækket og troede du var kommet galt afsted med et øje - men blev straks beroliget da jeg kom herind. Sådan er det med overskrifter - derfor tror jeg normalt ALDRIG på en løbeseddel med overskrift fra et blad eller avis. =0) Men her fik du mig. God søndag "beautiful blue eyes".

Karina Beck sagde ...

Hold da op et flot billed!
Håber at i havde en god Logescrap.

Pialine sagde ...

lol...hvad er der med de øjne, skør ide men du har da et flot øje ;)
Håber du har haft en dejlig weekend :)
Knus
Pialine xx

Anne Thormose sagde ...

Okay, så. Hvordan er I kommet på den idé?!

Rigtig flot billede af dit øje, og glæder mig til at se det scrappet.