13 marts 2013

Masser af tape...

 
Hvad skete der lige for vejret...? Var absolut ikke forberedt på dette syn,
da jeg kiggede ud af vinduet i morgens.
 
 
 
Igår skulle Karia og jeg ordne alle mine ruller tape (Making tape og Washi tapes)
Havde nemlig i lørdags til Convention fået en god idé fra Iben.
Så sådan ville jeg også ha' mine tapes.
Så de blev alle delt op i farver, og så blev der taget et lille stykke af hver,
og sat på et stykke karton.
Så kan man bedre ta' sine kartonstykker med, når man skal på messer m.m.
Så man ikke kommer til at købe de samme slags igen.
 
Samtidig fik jeg også talt mine tapes... :-)
166 forskellige slags + 5 stk. som der var dobbelt af.
 
 
 
Har du også mange slags tape, eller bruger du slet ikke tape?
 
 
Ha' en dejlig og kreativ dag,
Annette

5 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Vi vågnede også op til en sneklædt have - til stor begejstring for lille Asta, der har en forkærlighed for sne og støvsugere....

Hold da op, hvor har du meget tape. Super god ide til at holde styr på dem alle. Jeg har tre ruller, så jeg behøver vist ikke det store system. ;o)

Karina Beck sagde ...

Hold da op Anette, hvor er det vildt mange tapes du har!!!!!!! Det ser godt ud.
Jeg har også en hel del, men ikke dine mængder ; )

Gitte sagde ...

Vi har også fået sne og hvor er vi dog trætte af det vintervejr. Jeg kender ikke nogen som dig der går ALL-IN hihi Møg smart ide med tapes. Jeg har under 5 stk og bruger dem mest til at sætte en die fast på karton inden den skal igennem Big shotten.

morkaren sagde ...

Ja her på Frederiksberg har det også sneet hele dagen, og du mangler da ikke tape, jeg har nogle stykker, men de siger mig ikke rigtig noget. knus morkaren.

Pialine sagde ...

Wow det var godt nok mange wasi - tapes du har...god ide men at sætte dem på karton :)...Ja, hvor blev foråret af ...lol vildt at vågne her til morgen - jeg var slet ikke forberedt på sne.
Tak for lykkeønskningen :)
Knus
Pialine xx