08 maj 2012

Til sidste LogeScrap lavede jeg dette LO, til udfordring 1.

(Layout #27 - 2012)

Udfordring 1
Lav et layout i format 30x30..
Primær farve: GRØN
Du SKAL bruge 2 stk. mønsterpapir, som du selv laver. Evt. ved brug af stempler, embossing m.m.
Der SKAL også være hjemmelavede blomster
Ellers må der kun bruges følgende pynt: Bånd og knapper.
Frit valg af billeder og bogstaver.


Har brugt kraft karton til baggrund på begge mine papirer. "Uret" er en maske, hvor jeg har brugt Distress Stain - Bundled Sage. Samme farve er brugt til hexagon mønsteret, dog er farven her duppet på med køkkenrulle - som gør farven lidt lysere. "Vimplerne" er også en maske, som har fået med Distress Stain - Peeled Paint, og bagefter har jeg brugt "Murstens-stempel", som er farvet med Distress Stain - Forest Moss, som er samme farve som "Tekstlinerne" er farvet med.
Papir nr. 2, er også stempler med "Murstensstemplet", og derefter mistet med
Timberline, som også er brugt til "mor" (har fået opskriften af min mor) blomsterne.



THICKERS til dette LO: Cinnamon - sort.



APRIL STATUS
Har da glemt at lave en april status over mine layouts. Det blev til 7 layouts i april måned.




Ha' en dejlig og kreativ dag,
Annette

1 kommentar:

Lina sagde ...

Super fint layout. Rigtig lækker baggrund du har lavet :) Og blomsterner er også super søde.