18 april 2012

Mandag da jeg hentede Karia hos hendes veninde, så hun således ud...!
De havde været ude og lege i trampolin, men hvad der lige er sket, vides ikke.



Så er den store MasterChef finale gået igang, så Karia og jeg sidder fast i sofaen fra 19-20, og lidt Niels... Leah syntes vist det er meget kedeligt, så hun ta' en lur på kanten af sofaen.



Igår var vi en tur i IKEA, og købe et skab til nogle af mine scrapting. Efter vi har lavet om i stuen/køkkenet, er min scrapplads, blevet meget mindre, og har så fået lov at få et skab. Det første der skulle afprøves, var hvordan mine THICKERS kan være i skabet. Tror det bliver sådan her, i bunker, som selvfølgelig er farve-sorteret. Resten af hylderne og lågerne kommer nok på idag.


Ha' en dejlig og kreativ dag,
Annette

1 kommentar:

Pialine sagde ...

Sikke en skraber Karia har fået sig der av av...håber dog at hun er ved godt mod alligevel.
Smiler her,...thickers, vidste at du have mange af dem meeeenn hold da op to hylder thickers...lol...;)Wow.
Tillykke med dit nye skab :)