22 april 2012

(Layout #23 - 2012)

Lørdag aften til scrap-a-mania fik jeg lavet dette LO. Et dejligt billede af Maria og jeg til FørScrap på fyn. Det var lidt af en pusle-opgave at finde en titel, da der ikke var så mange bogstaver tilbage i pakken.

THICKERS til dette LO: Marquise - creme

(Layout #24 - 2012)

Dette LO blevet lavet om søndagen til scrap-a-mania. Startede kl. 11.00... Udfordringen skulle være færdig senest kl. 12.00. Jeg var færdig kl. 11.53, men en rimelig høj puls... Og blev alligevel rigtig glad for dette LO. Billedet er fra vores besøg på denne skønne kinesiske restaurant i Middelfart, efter Convention. Hvor vi tog et billede af vores grønne indgangs-bånd. Ikke den pæneste farve - men sjovt var det.

Udfordringen lød således:
CHEVRON (zig-zag) mønster er in, på tøj, møbeldesign og ikke mindst i vores scrapverden.
Derfor skal dit bilag til LO konkurrencen og/eller kort konkurrencen indeholde CHEVRON mønster! Du må helt selv bestemme skitsen.

THICKERS til dette LO: Eric - grøn


THICKERS fra tidligere LO i denne uge: Daydream - orange

Så nåede jeg også op på 3 forskellige slags THICKERS i denne uge.
Glæder mig til at se hvad Lisette og Maria har fået lavet med deres udfordringer i denne uge.
 
 
Fik faktisk handlet en del til scrap-a-mania, syntes ikke jeg har handlet så meget på de sidste par messer... Her er noget af det jeg fik handlet...
Har længe ØNSKET mig denne punch - og så fandt jeg den. HAPS - KØBT - MIN MIN MIN... LOVE IT. 

Helt uden at vide det, har fik jeg åbent bart en ny "svaghed" i lørdags. Købte nemlig en hel del med kraft-papir, og en hel pakke kun med kraft-karton... Ja, "svagheder" - kommer nogen gange som lyn fra en klar himmel. 



Fik også fyldt lidt op i mit bling bling - og blomster lager.

 
 
 
Ha' en super dejlig og kreativ søndag,
Annette

6 kommentarer:

Alfie sagde ...

Super dejlige loer. Sjovt lige at få historien bag loet med de grønne bånd. Så det godt på SAM, og tænkte at der nok lå en god historie bag:-)

Den punch har jeg også ønsket mig i meeeeget lang tid. Fik den også på SAM :-)
GO søndag.

Karina Beck sagde ...

Det er nogle flotte layouts og mums nogle lækre scrapsager! Mange af dem kunne jeg også finde anvendelse for ; )
God søndag aften.

Stinne sagde ...

Skønne Loer du fik lavet - og sikke med inkøb - mums!

Fortæl lige om symaskinen er ok ? har overvejet den .....

KNUS

lam sagde ...

fede layouts og kan du virkelig trænge til af få fyldt op med bling, det nægter jeg at tro på ;O)

maria sagde ...

Wow totalt fede LO med skønne detaljer.
Lækre ting du fik købt, den punch må jeg da vist låne på lørdag ;0)

Lina sagde ...

Fantastiske layouts. Med så mange skønne detaljer. Og sikke nogen lækre indkøb. MUMS!