24 april 2012

Har altid haft de dejligste veninder - og igår fik jeg virkelig fået lov at føle hvor fantastiske de er...
Det er jo ikke nogen hemmelighed at de sidste 6 måneder og 2 uger - har været lidt af et helvede for mig, da jeg jo ikke må køre bil. Og i nogen situationer - har haft brug, for at andre kunne køre mig.

I går, TVANG Mette mig, til at blive hentet tidligt at hende på arbejdet, og kørt til lægen.
Hvilket var godt, da jeg havde en urinvejsinfektion...
Jeg havde nu bare tænkt de kunne checke det onsdag, nu jeg alligevel skulle der ned, men nej.
TAK METTE

Da jeg kom hjem igår - lå der en brun-boble-kuvert i postkassen til mig... SPÆNDENDE.
Det var fra SKØNNE MARIA, som havde lavet dette super smukke kort til mig, hvor hun bl.a. skriver at jeg må ha' den største tålmodighed verden... Hvilket jeg ikke tror jeg har, for indvendig er jeg en vulkan, som snart går i udbrud...!. Sammen med det smukke kort, havde Maria og lavet en lille gave til mig. En masse skønne scrap-ting, som jeg vil glæde mig til at bruge. TAK MARIA.

Var sku lige ved at stille mig til at tude... - tænk at man har sådan nogle fantastiske veninder.

1 kommentar:

Pialine sagde ...

Ja, det er skønt at have gode venner i ens liv, nogen som overrasker en ud af det blå....dejligt for dig, er glad for det på dine vegne. Jeg synes nu du er en sej kvinde som klarer udfordringerne utrolig godt....<3 <3 <3
Kæmpe knus
Pialine