18 marts 2012

Havde lavet denne lille tag, som blev sendt til MIO sammen med hendes THICKERS præmie.
Jeg har her brugt følgende THICKERS:
Lovely - pink
Venus - pink
Jeg har også brugt Tim Holtz tissue tape, og prima bånd.

Jeg var jo så heldig at vinde de 2 af vores udfordringer, nemlig papir og stempler, som jeg havde mindst af. Så jeg har på Lisette og Maria's regning købt disse skønne papir og stempler.


For at se hele dette LO, samt materialelisten, kig forbi ScrapFactory's blog.
(Layout #15 - 2012)

THICKERS til dette layout:
Fern - brun


Ha' en dejlig og kreativ dag,
Annette

2 kommentarer:

lam sagde ...

ja der var jo noen der ikke forstår at shoppe igennem ;O) Tillykke alligevel.

P.s kunne du ikke godt fjerne den der bevis du ikke er en robot, så svært at læse ordene

Lina sagde ...

Super lækkert layout. Og skønne ting du har købt dig :)Den der tag er helt vild sød, er det noget af Tim Holtz tissue tape der er bag thickers'ne?