09 februar 2012

Denne skønne Paper Valise papirtaske fra Tim Holtz, MÅ jeg bare eje når ScrapFactory får den hjem. (Den kan forudbestilles hos ScrapFactory)
Så passer den til mine andre skønne Tim Holtz "tasker".
Tænker at jeg måske kan bruge den til at ha' nogle af mine Thickers i, når jeg skal til Scrap-ud-af-huset. For lige nu er de i en Rema-pose.


This wrapped paperboard case is a "must have" for storing 12" x 12" papers. Designed with sturdy latches, handle, metal hardware and divided storage areas, this case is perfect for the paper enthusiast. Comes with a removable divider.
Approximately 13" x 13" x 4 3/4"

 
Ha' en dejlig og kreativ dag,
Annette

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Jeg kan godt høre, at den du da bare have. Det er da vigtigt, at dine elskede Thickers ligger godt ; )
Du må have en god dag.

Mette sagde ...

he he...indrømmet, TH kufferten er sødere end en Rema-pose. (KAN de nu også allesammen være i én pose ?) Fortsat god dag.

Made By Dorthe sagde ...

Hvis det er til dine Thickers er en da ikke nok ;) ;) ;)

Gitte sagde ...

Rema-pose??? Troede da vi min. skulle op i flyttekasse størrelse til dine Thickers :o)