21 december 2011

(Layout #86 - 2011)


Titlen til dette LO, kommer fra Toppen af Poppen, hvor Lina Rafn synger en Sys Bjerre sang... "Alle mine veninder". Syntes bare det er en fed linie - som bare måtte bruges, og det blev så på dette LO, hvor Karia sidder og ser så dejlig ud.

Papiret er noget jeg vandt til scrap'n'dream. Kanterne er flosset og har fået en gang med en Distress Stain - lys lilla. Blonde-papir-kanten har fået samme farve. 2 dejlige slags Thickers: Doll og Sentiment.


Dette dejlige billede er også taget af fantastiske Marie-Louise Baes, fra Minder for livet.



TAG 21
Idag er det igen blevet min tur til at lave en TAG til ScrapFactory's 12 juletags.

Kig forbi ScrapFactory's blog, for at se hele mit TAG, og alle de andre super flotte TAGs.
 
 
 
Igår var jeg til øjenlæge med Victor. Det var i Roskilde, og på vej tilbage til stationen, fandt jeg denne fantastiske butik. KORSBÆK BUTIKKEN - lige en butik for mig, som ELSKER Matador, og på det ene vindue stod der GREENGATE... Så Victor og jeg måtte lige en tur ind og kigge. Skal bestemt der ind igen en dag Victor ikke er med. Det bliver nok først i det nye år, for de flytter til store lokaler.
Inde i forretningen var et fjernsyn, hvor de viser MATADOR... og fyldt med alverdens skønne ting. Fik købt mig en enkelt GreenGate dåse, som skal bruges til noget "jeg ikke ved før lørdag" :-)


 

SNEEN kom til Fløng...

Glædelig og kreativ 21. december,
årets korteste dag,
Annette
Dette billede er taget kl. 6.50 i morges, på vej til bussen.
ENDELIG kom der lidt sne til Fløng - det har børnene ventet længe på.
Tror dog desværre ikke det bliver så længe.


 

3 kommentarer:

lam sagde ...

det lyder som en skøn butik. Kanon titel til dit smukke layout. Forsat god aften

Mette sagde ...

Lækkert lo med et flot FOTO af en skøn pige.

Karina Beck sagde ...

Dejligt layout med Karia med et frækt udtryk, synes jeg.
Er også vild med den butik i Roskilde!
God onsdag aften.