07 november 2011


Fik ikke taget så mange billeder, da jeg i weekenden var til scrap-a-mania messe i Roskilde. Men lidt blev det til... Det øverste er et billede ud i hallen, hvor man kan se de fleste scrappere...


Billede af mine "bord" scrappere.


Et billede af 3 skønne kvinder til make'n'take.


Et billede af en GAL mig, der ikke vandt i Bingo... manglede kun 1 ord - i MEGET lang tid.

Var så GAL, at det endte med at jeg lavede et LO af mit billede, til skitse-konkurrecen, og vandt ved lodtrækning en lækker gave.


Ha' en dejlig og kreativ aften,
Annette

6 kommentarer:

Margit sagde ...

Fint billede og en sød kommentar... tak for det ;o)
Og tak for en hyggelig dag. Til lykke med LOpræmien... trods alt!

Karina Beck sagde ...

Heldigt at du vandt så, som et lille plaster på såret ; )
Hyggeligt, at hilse på dig igen.

lam sagde ...

Det ser ud som om og lyder til at du har haft en fantastisk weekend. Surt med bingo ordet men da fedt du vandt i lodtrækningen

Mette sagde ...

skønne billeder fra en god dag, dejligt lige at hilse på dig.

Knus Mette

Charlie sagde ...

Du må have et kamera der kan fotografere på 1000-del af et sekund, for det ser ud somom Margit sidder ned og laver noget - Gittes og min plads er til gengæld traditionen tro tomme. =0) Jeg var ikke klar over din bingoplade på LO'et var fra SAM - ja vinder man ikke på den ene måde kan man jo så gøre det på den anden måde, ikke? Hyggeligt at se dig som altid.

Gitte sagde ...

;O)....hvem var det som vandt noget alligevel...;O) Det var også et super lækkert LO. Lækre farver og detaljer. Var heldig at se det IRL :)

Tusinde tak for en super hyggelig weekend. Altid hyggeligt at være i selskab med dig. :)
Du må ha' en skøn uge
Knus