04 oktober 2011

(Layout #70 - 2011)


Det er min skønne "niece" Mathilde der er på billedet, som er taget af fotograf Marie-Louise Baes.


Da jeg var til Convention i weekenden, havde jeg lavet dette LO til udfordring 1.


Layout-opgave 1
Lav et Monokromatisk layout - dvs. et layout hvor alt er holdt i samme farve. Foto og journaling er naturligvis undtaget!
Eksempel: Du har valgt farven rød. Så skal dit papir, pynt, overskrift osv. være i røde nuancer. Alle nuancer af rød må så bruges. Dit mønsterpapir må gerne indeholde få andre farver (eksempelvis sorte swirls eller gule prikker), men den dominerende farve skal være den du har valgt som din farve!


Jeg har brugt Bliss Thickers. Prima bogstaver. Ispindene har fået med picket fence crackle paint. Hvid bølgepap. 2 slags hvide papirbordere. Scrappers Floss. Prima blomster. Hvide blade, som har fået rock candy crackle paint og daimond dust. Overlays, bl.a. billetrækken og snefnug. Små hvide blomster. Halvperler.



Jeg var så heldig at vinde 1. pladsen i denne udfordring. Tak til alle som stemte på mig.


Vandt dette super lækre album fra AMM, samt noget skønt tape fra 3L.



Ha' en dejlig og kreativ aften,
Annette

7 kommentarer:

Netti sagde ...

hvor er det bare et flot layout! Tillykke med 1. pladsen :)

Brit sagde ...

Man kan da ikke andet end at vinde, når man ser modellen :)
Super fedt - glæder mig til at se det IRL...
Den der billetrække - hjemmelavet??

Pialine sagde ...

Superflot layout, blev helt betaget af det :)
Knus

Charlie sagde ...

Det var bestemt også et SMUKT LO så endnu en gang til lykke. Også fint foto af fruen selv - du ser da bare lige knaldhamrende godt ud.

Anja Døj Jensen sagde ...

Hold da op hvor er det skønt det LO, så smukt.
Anja

Pia sagde ...

kan godt forstå du vandt med det skønne lo, så lækre detaljer

Karina Beck sagde ...

OJ, et lækkert layout. Jeg kan da godt forstå at du vandt!