15 august 2011

Da vi kom hjem til Sofie og familie, fik jeg også en super dejlig fødselsdagsgave... Som kan ses her på det første billede. Så nu er bunden lagt - og jeg skal snart igang med at lave nogle nye slags kager.

Så tog Sofie mig også med ned til hendes kage "pusher", og så måtte jeg jo også lige købe lidt ekstra ind. Spændende om jeg overhoved kan finde ud af at lave en kage med alle de nye ting.


Ja, som kom dagen, hvor børnene skulle starte i skole igen... Dagen startede dog lidt trist, da Karia fandt vores sidste dværghamster død her til morgen. Men hun tog det nu meget pænt - og har arrangeret begravelse når Niels kommer hjem.
Karia starter i 1. a - Victor starter i 2. i.


Ha' en dejlig og kreativ dag,
Annette

1 kommentar:

Anne Thormose sagde ...

Hvor er det nogle søde skolebørn, du har fået sendt afsted til morgen.

Jeg glæder mig rigtig meget til at se, hvad du får ud af kagematerialerne - ja, og jeg vil da også rigtig gerne prøvesmage.... ;o)

P.S. Vi har to fuldfede løvehovedkaniner, som Karia meget gerne må overtage - de kan evt. afhentes i forbindelse med Convention......