25 juli 2011

Sikken en dejlig dag det er idag... Kort dag på arbejdet...! Så en tur forbi min forældre som er kommet hjem fra ferie i Sverige, hvor de på vej hjem var en tur i Pema. Der havde jeg bestilt en ny Martha Stewart punch... mums... jeg glæder mig til at bruge den.



Så en tur ud og købe ny telefon, fra min dejlige mand. En HTC Desire HD. Spændende om en Nokia-pige som mig kan finde ud af sådan en nye smart telefon...!



Og nu hjemme igen - og HELT ALENE hjemme et par timer.


Sørme om 2 af mine dejlige scrap-veninder ikke har fødselsdag idag.
TILLYKKE til LISETTE og LINA


Ha' en dejlig og kreativ aften,
Annette

3 kommentarer:

Margit sagde ...

Lækker ny-erhvervelse... !!
Både MS og telefon... UHA... hader at få ny tlf... så skal man jo læse brugsanvisning... =0)
Ha' en god aften.

Annika sagde ...

Tillykke med det nye dyr :D :D
Husk nu (kan ikke huske om du har haft noget i stilen før) at jo mere der kører, opdaterer mm, jo hurtigere løber den tør :(

(Pst: er du afhængig af forumer, fx scrapcat er der et program ved navn "Tapatalk" der er nice :D)

Håber ikke du får problemer med den, bare man vil lege går det normalt.

Lina sagde ...

Tak for hilsen :) Lækker telefon. Og hold da op for nogen lækre punches - det combo sæt måtte da godt bo hjemme hos mig også...