14 juni 2011

(Layout # 51 - 2011)


Billedet er taget af fotograf Marie-Louise Baes fra Baes Foto/Minder for livet. Niels fik for nogle år siden lavet et billede til sin Mormor, af hendes børn, børnebørn og oldebarn. Nu var det tid til at jeg også fik mig et familiebillede... min lille familie. Mine forældre og mine børn.



Jeg har brugt mønsterpapir fra Glitz. Kanten er lavet med Modelling Paste, som har fået farve af: Chalkboard - Charcoal. Perfekt Pearls Mists - Heirloom Gold. Alcohol Ink - Gold.
Chipboard swirlen, har fået samme farver som Modelling Paste kanten, plus Crackle Paint - Rock CandyDiamond Dust og glimmerlim.
Iguana Thickers, har fået en smule Crackle Paint - Rock Candy i bunden. Tiny Worn Retro bogstaver. Alle kanterne er blevet flosset, og derefter fået med min nye beste ven - Sort Dabber.


Prima bling bling swirl. Diverse blomster, hvor nogen har fået sværte, og alle har fået glimmerlim. Bling bling vimpler: Nestabling Pennants Black Rhinestones. Prima Pebbles.



Efter høflig forespørgsel, må jeg svare: JA, jeg giver gerne enetimer i Modelling Paste.


 
Ha' en dejlig og kreativ dag,
Annette

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er det et dejligt billed af dig og din familie! Og så er det et vildt lækkert layout, med flotte strukture!

Brit sagde ...

Super godt billede af hele Madsen-familien...

Gitte sagde ...

Knald godt motiv og så smukt sat sammen. Hvis der er nogen som forstår modeling pastes muligheder så er det sgu dig :o)

Eva (Fister) sagde ...

Super lækkert! mon det er din "rest-baggrund" du har brugt? rigtig flot.

maria sagde ...

wow hvor er det bare et lækkert LO, fed opsætning, farver og detaljer.
Det er godt nok et super billede af jer :0)