18 maj 2011

Efter 1½ år som designer hos MultiScrap - hvor jeg har fået en masse dejlige udfordringer, og mødt nogle dejlige nye mennesker. Har MultiScrap desværre valgt at lukke forretningen. I den forbindelse har jeg fået tilbudt et nyt job som designer hos ScrapFactory - og glæder mig rigtig meget til at komme igang, med nye og spændende udfordringer...




Fra ScrapFactory's nyhedsbrev:
Velkommen…
til Annette Madsen – hun har sagt ja tak til at være en del af teamet hos ScrapFactory.dk
Annette er kendt som en del af scrap'n'dream bagkvinderne ;o)
Annette er til friske farver og laver nogle spændende ting, før de bliver in...

Vi glæder os til samarbejdet


Ha' en super dejlig og kreativ dag,
Annette

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med det nye job,
glæder mig til at se dine nye ideer som du nu skal til at ryste ud af ærmet.
Med scrap hilsen Bodil

Karina Beck sagde ...

Tillykke med dit nye DT job. Jeg vil se frem til hvad du får scrappet.

Gitte sagde ...

Åh skønne Annette, da har de gjort et godt køb :o) Tillykke tillykke, glæder mig til at følge dig og dine super kreative påfund hos ScrapFactory

Pia sagde ...

stort tillykke med jobbet, glæder mig til hvad du får lavet af flotte kreationer