11 juni 2014

Project Life - 8. marts - mere Convention


I søndags var jeg på online kursus,
Project Life - PYNT,
men den super fantastiske og mega kreative MONA.

Tror lige jeg skal bruge et par dage/uger m.m.
På at få helt styr på det vi lærte, for der var meget teknik,
og det skal jo lige ind og snurre rundt, inden det falder på plads.



 


BECKY HIGGINS KONTOR
I min frokostpause igår, sad jeg som jeg tid gør,
og kigger min bloglovin' igennem - og så var der et indlæg
 
fra Becky Higgins - hvor man får en rundtur på hendes kontor.



WOW - hvor jeg bare ønsker mig et kontor,
men må nok vente til en af mine børn flytter hjemmefra.
I hendes blogindlæg, er der også et link til en youtube video,
men deres hund - fra en juleaften.
Ja, så sad man så og græd mit i frokosten...!
 
 
 

Ha' en dejlig og kreativ dag,
Annette

Ingen kommentarer: