26 februar 2013

Altid sjov


I lørdags var jeg til scrap hos Anja. Det var super hyggeligt. 
Vi havde hver fundet en skitse, så der var lidt "udfordringer" til os. 
12 timers scrap - og jeg nåede 6 layouts... for vildt.



Jeg fik lavet dette LO ud fra Anja's skitse, inden de 2 andre kom igang.
Der gik hurtigt hønsegård i den :-)

(Layout #7 - 2013)

Papir fra KaiserCraft. Distress Paint til kanterne, og til træfigurerne. 
Thickers: poolside - blå. Making tape. Borderpunch.


Til blomsterne har jeg brugt Walnut Stain. Bilen er farvet med Frayed Burlap. Begge Distress Paint.



Ha' en dejlig og kreativ dag,
Annette

2 kommentarer:

Lisa Rasmussen sagde ...

Fedt layout!
Lækker tittel, du kan bare det der med thickers ;O)

Karina Beck sagde ...

Du får lavet 6 layouts på 12 timer og jeg får lavet 6 kort! Hvordan gør du? ; )
Lækkert layout med flot pynt.