21 januar 2013

 
TAKKER for alle bloghilsnerne til vores kobberbryllup.
I var alle med til at gøre vores dag uforglemmelig...
 
Et billede af nogen af naboerne, der laver "porten" klar...
 
Der skal nok komme et billede af kobberbryllupsparret på en af dagene.
Men min kære iMac har været pakket ned i 4 dage, da huset har været "under ombygning".
Så jeg har kun lige hurtigt fået set billederne fra dagen, og har igen i denne uge,
en alt for over-booket kalender.

Skal bruge min frokost-pause idag, på at checke min Google-Reader, som også har været forsømt i disse dage. Mon jeg kan nå alle 224 indlæg på en frokostpause?
 
TAK til computer-geniet Maria, for at hjælpe mig med at få billeder ind fra min PC.
Kan gå ind under HTML og vælge billeder - vupti, så kan man igen sætter billeder på sin blog.



Ha' en dejlig og kreativ dag,
Annette

5 kommentarer:

lam sagde ...

Et stort forsinket tillykke herfra

Anne Thormose sagde ...

Glæder mig til at se flere billeder fra dagen.

Pialine sagde ...

Glad for at høre I havde en dejlig dag :) tillykke endnu engang :)
Knus

maria sagde ...

glæder mig til at høre med om jeres dag :0)
geni geni og så lige med computer det er vist lidt af en overdrivelse :0)

Gitte sagde ...

Endnu engang tillykke med dagen glæder mig til at se flere billeder fra jeres dejlige dag.
forsat rigtig dejlig dag
Knus