23 december 2012

23.12.12.

Godmorgen-billede den 23. december.
Ja, det var vist den smule sne jeg kunne finde i haven, her til morgen...!

Måtte ringe til vagtlægen i morges, da jeg efter min influenza startede i onsdag, vågnede med ondt i kæben. Du er nu i kø som nr. 58... what, klokken 7.25 om morgenen, hvad sker der lige? Det tog så "kun" 25 minutter. Så nu er det næsespray 4 gange om dagen, panodiler, ekstra væske og the.

Har dog ikke helt så meget tid til at ligge syg, nu julen nærmer sig...
Så til formiddag, fik jeg sammen med Victor, Karia og Mark
lavet jødekager, mandelkugler og konfekt.
Bagefter var så det i sengen et par timer. Nu er jeg så oppe igen, og så må vi se hvor lange jeg holder, inden dynen kalder igen.




 Ja, snestormen er nu nået til Fløng
- og for et par minutter siden, så min have sådan her ud...!
Vildt som det bare blæser.



Ha' en glædelig og kreativ dag,
Annette

1 kommentar:

lam sagde ...

stakkels dig, jeg håber du er frisk til i morgen.