26 november 2012


Sidste år bloggede jeg hver dag i december, og det vil jeg også gøre i år.
Syntes det er rigtig hyggeligt - og syntes også det er rigtig hyggeligt når andre gør det.
Så jeg glæder mig meget til på lørdag - hvor den store blogge måned går i gang.
Skal DU blogge hele december?



scrap-a-mania tid...Har været til scrap-a-mania hele weekenden. Og det har været SÅ hyggeligt.
Har da også fået lavet "lidt" i løbet af weekenden.
Starten af lørdagen, gik dog med at se lidt håndbold inde ved siden af.
Hvor vores venners pige, Kamille, skulle spille. Karia var med på sidelinien.
Så hende kunne jeg lige få lov at hygge lidt med. Dejligt.


Det første der kom i "kurven" var de nye Distress Stain farver.
Dog var den nye brune ikke kommet - så den må jeg vente lidt med, desværre.
For den er ellers SÅ lækker.



Undervejs på mit første LO, var der et par drillenisser forbi...



Materialer:
Mønsterpapir: Place in time September Foundations (G45). På baggrundspapiret, har jeg brugt lagt en maske, og farvet med en af de nye Distress Stain farver: squeezed lemonade. Har brugt samme farver til alle kanterne. 3 farver twine. Forskellige making tape/washi tape. En hæklet blomst. Diverse blomster. Halvperler.


13 - står for 13. september. Karia's fødselsdag.


8 tallet i midten af blomsten - er Karia's alder på billedet.

Ha' en dejlig og kreativ aften,
Annette

3 kommentarer:

lam sagde ...

skønt layout og det lyder som en hyggelig weekend

Connie sagde ...

Lækkert layout, Annette.

Ved ikke om jeg blogger hver til, men næsten måske

Ha en dejlig dag.

Karina Beck sagde ...

Kanonflot layout, du har lavet. Lækkert og flot opsat pynt.
Det var hyggeligt at hilse på dig igen til SAM.
Jeg ved ikke om jeg blogger hver dag i december, men en hel del er sikkert ; )