18 august 2012


Fik igår lavet mig en lille ny hårpynt. Fandt en blomst i blomsterkassen, som så fik lidt stickles og noget diamond dust...

Idag har jeg været med børnene og min mor, på Vestegnens Kræmmermarked. Syntes ikke det var så godt igår, men fik da købt lidt nyt og lækkert, til scrap.
Mødte og 2 andre skønne scrappere - nemlig Connie og Pialine.


Karia fik 2 nye "fjer-hår-dutter" i håret.


Efter vi havde gået alle gaderne igennem - fik børnene nogle billetter til Tivoli-landet.



Da vi kom hjem, skulle min mor og jeg være kreative,
så jeg fandt min smashbog frem, og har været igang lige siden...
Men bliver da lidt afhængig af sin smashbog.


Ha' en dejlig og kreativ aften,
Annette

2 kommentarer:

Iben sagde ...

Altså de der ugle vedhæng er da noget så skønne - glæder mig til at se hvad du finder på med dem. :-)

Connie sagde ...

Hyggeligt at møde jer også.

Jeg fik kun fint hækkegarn med hjem til flere blomster. Er i gang med nr. 3. Og så et ur til stuen.