14 december 2010

Igår læste jeg opskriften på brændte mandler, på Charlotte's blog. Og måtte straks ud og prøve den, selvom jeg aldrig har spist brændte mandler. Men resten af familien, og min banko veninde, syntes de smagte fantastiske - og var glade for jeg havde prøvet det. Så nu skal jeg lave nogle flere lørdag, og have med til julefrokost.

Det var virkelig nemt!
2 dl vand.
2 dl sukker.
200 g. usmuttede mandler.
Og så var det bare at vende, vende, og vende og vupti var de klar. :0)
Afkøles på et stykke bagepapir og så dufter der ellers bare godt i køkkenet!


Ha' en kreativ og glædelig 14. december,
Annette

3 kommentarer:

Connie sagde ...

Nej, hvor ser de lækker ud.

Gitte sagde ...

mums de ser nu lækre ud måske jeg skulle prøve at lave dem.:)

Ih hvor er den hue bare skøn. Hvem der bare kunne hækle andet end luftmasker.
Tak for tutten, super sød værtindegave.
Du må ha' en rigtig dejlig 14.december aften
Knus

lam sagde ...

ja lækre ser de ud. Glædelig 15 december