24 december 2010


9 kommentarer:

lam sagde ...

og rigtig glædelig jul til dig og dine

Karina Beck sagde ...

Sikke nogle dejlige engle!!
God jul til dig og familien.
Knus Karina

Gitte sagde ...

Ih hvor er dine små engle bare søde.:)
Tak for din søde julehilsen, jeg har givet den videre.;O)
Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul
Knus

Pia sagde ...

sikke smukke engle. Du og din familie ønskes en glædelig jul og et godt og kreativt nytår

Mette W. Sørensen sagde ...

Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig og dine. Og hvor er det et skønt billede:-)

Anonym sagde ...

ET fantastisk billede. GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR.

Anne Thormose sagde ...

Det er altså bare et helt fantastisk billede af børnene.

Du og din familie ønskes en rigtig glædelig jul derovre på det sneklædte Sjælland.

Mette sagde ...

Det er de sødeste englebørn jeg nogensinde har set !
Godt nytår

Charlie sagde ...

TAK og i rigtig lige måde - skønne englebasser med det helt rigtige glimt i øjet. Også godt Nytår - jeg håber at kunne deltage i februar - men jeg ved det ikke endnu. Vender hurtigst muligt tilbage for det var jo superhyggeligt sidst.