10 september 2010


Svigermor havde bestilt et sølvbryllupskort - og det fik hun. Og der er sølv for alle pengene. Masser af glimmer og embossing. Har skåret nogle af Doily rammerne ud på min Silhouette, det er Doily'er fra Dear Lizzy.



(Layout # 98 - 2010)

Bo Bunny papir. Prima bogstaver. Prima perleranke. Artemio træ-blad, som har fået 3 farver brun sværte, og 2 farver glimmerlim.


Så fik jeg også lige lavet 3 ens kort til "
Operation Skriv Hjem".

Fik også lige tømt min kort kasse, for alle de kort hvor der ikke er nogen former for glimmer på. Så der er nu 24 kort klar til at blive afleveret hos Charlie i morgen til
scrap'n'dream. Charlie har en stor kasse med til "Operation Skriv Hjem". Og den skulle jo gerne være fyldt op når Charlie skal hjem.



Så skal jeg ellers igang med at have pakket mit sammen til i morgen.
Håber vi ses,
Annette

3 kommentarer:

Gitte sagde ...

lækkert kort og über-lækker doily. Fed detalje med glimmer på spiralerne.
Gitte

lam sagde ...

Sikken nogle skønne kort og dit layout er for lækkert. tak for fantastisk selskab i går, glæder mig til vi ses igen

Charlie sagde ...

Tak for sidste og MANGE TAK for kortene - jeg har snuppet dit fotos til visning på OSHbloggen - håber det er OK - det sparer mig lige for en enkelt fotosession. =0)
Jeg skrev tak for sidst på Scrapsisters blog i Scrap'n'dream indlægget - men hvis du ikke har set det har jeg nu sagt en gang til.