08 juli 2010

Tirsdag aften, efter jeg havde brugt noget tid hos Karia, som var syg og kastede op. Kom jeg ind i stuen, og så var der et underligt orange lys, så ud i haven og se hvad det var. Så havde skyerne den flotteste orange/blå farve. Så hurtigt ind og hente Kameraet - selvom det ikke er helt det samme, syntes jeg stadig det er utrolig smukt at kigge på.


Dette LO er lavet efter en udfordring fra
Brit. Da jeg begyndte at snakke om at skulle fremkalde nye billeder til på lørdag, syntes hun lige hun ville give mig 2 udfordringer. Den første er denne: Brugt mindst 2 "gamle" billeder (af dem i den KÆMPE bunke jeg har af billeder der ikke er scrappet endnu) på 1 LO. Den anden udfordring er jeg i fuld gang med...
(LO #75 - 2010)

Canvas stof med tryk, Prima krystal blomster, grønt blad med glimmer og hvid Prima bling swirl fra Multiscrap. Honey Thickers. Lime Mini Market Stickers. Det lækre grønne bånd med hvide blomster, har jeg fået af Kristina i fødselsdagsgave. Papiret er fra selve kurset - nåede ikke at bruge alt papiret til min album.




Igår var Karia og jeg, med min mor ude og købe bl.a. nyt stof til gardiner til vores 3 værelser. Fandt dette mystiske gummi net stof, i en tilbudsbunke, og tænke... Det må man kunne bruge til scrap :-)



Ha' en fantastisk kreativ dag,
Annette


6 kommentarer:

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor må himmelen have været smukt at se i virkeligheden.
Super flot LO, lækre blomster, dejlig farver.
Ja mon ikke det net kan bruges, købte selv sidste sommer skridsikker net i mange farver hos kop og kande:-)

Nathalie Kalbach sagde ...

this is beauitful! I love this!!!! You rock !

lam sagde ...

Skønt layout med mange flotte og fede detaljer. det komer lige i liftebunken til lørdag :O)

Pia Odgaard sagde ...

Sikke et lækkert skybillede. Jeg elsker skyer :) Og dit Lo er virkelig flot. Sikke mange lækre detaljer. Flot sat op!

Anne Thormose sagde ...

"Mystisk net" - ja, det kan man jo også kalde skridsikkert gummi. ;o) Vi bruger det blandt andet i sommerhuset til at lægge mellem hynder og nogle meget glatte køkkenstole.... ;o)

Skønt layout med rigtig mange lækre detaljer, du har fået lavet. Glæder mig at se, hvad du får ud af den anden udfordring

Lina sagde ...

Wow hvor smukt! Den himmel nåede aldrig helt til Tåstrup...Super lækkert layout - så mange lækre detaljer.