24 juni 2010

I tirsdags skulle jeg i tur i Boghandlen i Smørum, for at købe penalhus til Karia. Og til min store overraskelse stod der Ophørsudsalg. Så måtte lige ind og have fat i Anette, og høre hvad det nu var for noget... Fik købt penalhus m.m. til 50%, sidste dag er på lørdag - så du har stadig mulighed for at gøre en god handel inden den dejlige Boghandel lukker. Tak for altid god service i forretningen og i baglokalet, Anette.

Syntes det er trist at man først tænder Skt. Hans bål så sent, da jeg har nogle børn der går i seng kl. 8. Men vi tog en tur forbi bålet efter aftensmaden. Heksen var dog ikke kommet endnu...!

Og mens vi gik en tur omkring gadekæret, så jeg dette "kæmpe" insekt, på Victors ryg. Så uden for meget panik, fik jeg ham til at stå helt stille, så vi lige kunne få et billede af den.



Ha' en super dejlig og kreativ solskinsdag,
Annette

5 kommentarer:

Connie sagde ...

Fin guldsmed Victor har på ryggen.

Knus

Anne Thormose sagde ...

Vi har massevis af disse flotte kæmpe guldsmede oppe ved sommerhuset. Super flot billede, du har fået taget af den.

Vi havde bål i haven - som vi plejer, så deserten blev indtaget i flammernes skær efterfulgt af ristning af skumfiduser inden sengetid.

Lækre sager, du har fået købt til Karias skolestart. Skal vist også lige til at se på noget nyt til Emma.

lam sagde ...

Flot guldsmed og han er da en guttermand at tage det så pænt, han ved vidst ikke hvor hårdt sådan en "bidder"

Pia sagde ...

wow flot guldsmed, godt gjort at du skal oplyse om hvad der sker i vores butikscenter, det var da trist at Anette lukker. Du må have en god aften
knus Pia

Lina sagde ...

Wow! Jeg havde under ingen omstændigheder kunnet stå stille, han er nu sej ham Victor! Og du også, for at huske at tage billedet!

Fedt du kunne gøre nogen gode køb, men trist endnu en forretning lukker.