09 juni 2010

I fredags skulle jeg lave et fars dags kort, til min far... og fik så lige lavet 3 kort mere. Papiret er noget jeg har købt hos Scrap-Is-Fun, men kan ikke huske hvad det hedder.

STOR STOR GLÆDE... Lina har skaffet mig en en hjørnepunch til min nyeste Marthe Stewart punch - og den er jeg virkelig glad for. Tak for hjælpen.

Og da jeg fik den af Lina idag, måtte den straks bruges. Havde fået en bestilling på et kort, så det blev "offer" for mit nye legetøj.

Blomsterne er fra Primas e-line. Thickers bogstaver. Dråber. Tim Holtz filmstrimmel. Masser af sværte og sort embossing.


Skal se at få lavet mit seneste hækleprojekt færdig, og satser på at det bliver færdigt idag.


Ha' en dejlig kreativ aften,

Annette



4 kommentarer:

Brit sagde ...

Det er dæleme lækkert det kort... Super sejt....
Bliver vist nødt til at eje den punch - den er for sej.

Mener at serien hedder friends....

lam sagde ...

Sikken nogle flotte kort og den punch må jeg da se mig om efter. den er da for lækker

Lina sagde ...

Glad for at kunne hjælpe. Og sikke nogen skønne fars dags kort - de er da for lækre :) Tak for igår, det var hyggeligt. Vi ses imorgen.

Sylvia sagde ...

Så nydelig :) Stilig den MS punchen !!