31 maj 2010

Der er kommet godt gang i min Silouette maskine. Har bl.a. skåret dette edderkoppespind ud, som jeg så har sværtet med brun farve, og bagefter embosset med sort glimmer.


Dette LO er inspireret af et LO jeg så hos
Ingvild Bolme. Papiret er fra Rusty Pickle "Thriller", købt hos Jean til Scrap-a-mania sidste år. Thickers bogstaverne er fra Multiscrap.

(layout #69 - 2010)


Igår var jeg til Scrap-a-mania og shoppe, sammen med Bonnie,
Brit og Maria. Vi havde nogle fantastiske timer sammen.
Dette fik jeg købt hos den svenske butik - Scrapnet.


Dette fantastiske drengepapir fra Bo Bunny - købte jeg hos Jean.



Hos B&M Scrap købte jeg noget Foam Clay. 2 farver til mig og 4 farver til børnene. Der var nogle børn der blev rigtig glade da jeg kom hjem, så de sad næsten resten af dagen, og lavede sjove ting ud af Foam Clay. (hvis der er nogen der har svært ved at se hvad Karia Foam Clay figur er, så er det MIG... hun har lavet)


Hos Charlotte fik jeg købt rigtig mange skønne ting. Skulle egentlig kun have lidt embossing pulver og en sværte - men så var der en masse andre ting der hoppede med op i kurven.


Så det var en dejlig søndag i en verden fyldt med Scrapbooking.


Rigtig hyggeligt at få helst på en masse af de andre søde scrappere.


Ha' en dejlig og kreativ dag,
Annette


4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er et rigtig flot layout. Det spind ser godt ud! Og nogle skønne billeder.
Og sikke en masse lækkert, du har købt.

Maria Krumbaek sagde ...

det var da nogle super lækre ting du har fået der :)
Det er vildt fedt det der spindelvæv - det kunne man jo sagtens bruge til halloweenfest!
Det er et rigtig flot LO :)
hav en god uge
Maria

Connie sagde ...

Det var godt du fik gang i maskinen. Skønt layout du har lavet.

Du har hvis købet lige så med som mig på SAM;O).

Brit sagde ...

HADER bare når varerne så'n selv hopper op i kurven :)
Super lækre ting du fik købt dig...
Og hvordan kan du overhovedet være i tvivl om hvad Karia har lavet? Det er da synligt for enhver :)
Lækkert LO....