14 april 2010

Dette er også et layout til Scrapsisters fødselsdagshurlumhej.
Bonusudfordringer uge 15
Titel 3: Manden i mit liv
Teknik 4: Riv alt dit papir

(layout #47 - 2010)

Idéen til denne rivning med blomster, har jeg fået da jeg var på besøg hos Jannhild's blog.

Papir fra We R Memories Keepers. Bølgepap. Stof. Ryggen af en gammel bog, som jeg opdagede så ud til at kunne bruges til scrap, efter jeg havde brugt alle siderne til at standse ud i, da jeg var hos Lina igår, og lånte en masse af hendes bl.a. nye Tim Holtz dies. Så "De tre musketerer" måtte afgå ved døden. Blomster. Bling bling swirl. Halvperler. Sommerfugle fra Karen Marie klip. Die Cut art strip fra Prima. Thickers "Marquise". Lille brun muffinspapirform.



5 kommentarer:

Lina sagde ...

Fedt billede - man bliver helt glad af at se på det, sådan som han smiler :) Og skøøøøøøøønt layout - MUMS. Detaljen med roserne langs det bukkede bølgepap, uha den er lækker.

Brit sagde ...

Hold da op... Gad vide hvad du fedter for? :)

Super godt! Super mange fede detajler - tror lige at det LO skal nærstuderes for detajler, som med garanti skal liftes.

Gitte sagde ...

Et super lækkert LO. Skøn detaljer med blomsterne langs den foldet bølgepapskant.:)
Du må forsat ha' en skøn uge
Knus

Sylvia sagde ...

Den var fantastisk flott !! Nydelige farger og oppsett.
Stilig den detaljen du har "lånt" fra Jannhild:)

Karina Beck sagde ...

Flot layout i skønne farver. God ide med at rive i blomsterne!
Du må have en god forårsdag.