31 marts 2010

Vinder af Thickers Konkurrencen
På billedet ser du ALLE mine 116 pakker Thickers

Vinderen af Thickers Konkurrencen blev:























SARAH
som gættede på 117 pakker, kun 1 pakke fra det korrekte - super flot klaret Sarah.
Hvis du mailer mig din adresse, sender jeg præmien til dig.
Min mail: spir@privat.dk



Dem der ellers var tæt på at vinde:
Kristina gættede på 113 stk. - 3 fra
Henriette og Kirsten gættede på 107 stk. - 9 fra
BellaMio gættede på 125 stk - også 9 fra
Sofie gættede på 102 stk. - 14 fra
Jette og Wishoff gættede på 101 stk. - 15 fra
Brit gættede på 132 stk. - 16 fra



Så er der jo også en masse andre end mig der har mange Thickers:
Sarah har 125 pakker Thickers
Lisette har 115 pakker Thickers
Henriette har 103 pakker Thickers
Brit har 84 pakker Thickers
Sofie har 82 pakker Thickers
Jette har 78 pakker Thickers
Betina har 68 pakker Thickers
Kristina og BellaMio har 60 pakker Thickers

1000 tak til alle Jer, som havde lyst til at lege med i min lille Thickers leg.


Ha' en super skøn og forhåbentlig kreativ påske,
Annette

3 kommentarer:

Sarah sagde ...

Ihhhh - hurra...!!!

Ja ja man har jo sine svagheder.
Faktisk lagde jeg ud med at købe 10 pk på en gang inde i Dreampapers.

Jeg sender en mail til dig.

God påske

Brit sagde ...

HM! Var sikker på at man havde en fordel ved at være din nieces mor :)

Nej mange gange tillykke med sejren, Sarah.

Og god påske til alle mand... undskyld...kvinder :)

Gitte sagde ...

Tillykke Sarah.
Øj det var godt nok mange Thickers du har....eller også er det ikke. For man kan vel ikke få for mange af dem.:)
Du og din familie må ha' en rigtig dejlig påske.
Knus