29 marts 2010

I lørdags var vi til 2 x 40 års fødselsdag, så jeg måtte selvfølgelig lige lave et kort til Brian og en æske til Dorthe.
Hurra stemplet er fra Inkido - og embosset med Tim Holtz Distress Powder. Thickers er Hocus Pocus.


Karia ville også gerne lave et kort til Brian, som jeg også skulle fotografere - så det får i også lige lov at se. Hun skrev også selv sin hilsen inde i kortet.



Er ikke på gave med Dorthe, men syntes nu alligevel, hun skulle have en lille ting, så en æske Toffifee som blev pyntet fik hun. Hun blev også meget glad for den.



Thickers Konkurrencen
HUSK du stadig kan nå at være med i min
Thickers konkurrencen.




Fra tidligere indlæg, spurgte jeg om i kunne se 40-tallet. Det er helt til højre på kortet, mellem de 2 store gule blomster. Det er sidetallet, fra den gamle bogside.



Ha' en fantastisk kreativ dag,
Annette

1 kommentar:

Brit sagde ...

Lækkert kort du fik lavet til Brian og Dorthe.
Karia har talent, men hun har det jo heller ikke fra fremmede...

Næste gang skal jeg nok huske min lup, så man kan se ALLE dine detajler...

God påske