16 marts 2010

Fik også shoppet lidt i lørdags, til Convention. Hos Multiscrap fik jeg købt dette, samt et lyserødt 20x20 album til Karia, som ikke er med på billedet, da hun allerede har taget det i brug.

Fik også købet en masse lækkert hos
Scrapfactory.

Hos
Scrap-Is-Fun havde jeg forudbestilt lommer til mine albums, og fik så købt lidt ekstra også.

Hos
Unik Scrap fandt jeg disse skønne bogstaver, som vi bl.a. brugte til Natalie kurset.

Fandt disse hos
Scraphouse.dk


Fik en hemmelig gave... rigtig dejligt. Tak.


Fik denne her da jeg handlede hos Multiscrap - så den skal ud og sidde på bilen.

2 kommentarer:

Brit sagde ...

Sikke mange fine ting du fik købt...

Og nøj hvor skal jeg dytte af dig, når jeg kører næste gang bag dig :)

Lina sagde ...

Ej så mange lækre ting - en masse Tim Holtz (uha jeg er misundelig) og Prima alfabeterne....yummy! Måske skulle jeg ignorere at bilen igen er på værkstedet og shoppe lidt selv, for det er da godt nok svært efter at have set alle disse lækre ting.