30 marts 2010

Dette er mit bidrag til Skissedilla #53. Har lavet det hjemme hos Lina idag. En super hyggelig og kreativ dag.
(layout #41 - 2010)

Fik bl.a. en demo af hvordan Silhouetten virker. Og
Lina skar bl.a. denne flotte swirl ud til Brit og jeg. Så nu ved jeg hvad der skal stå øverst på min ønskeliste til min fødselsdag. Swirl var lavet i hvidt papir, som jeg har brugt distress farve på, samt malet med glimmer forskellige steder. Blomsterne har også fået lidt glimmer, samt de skønne røde Thickers.
Ha' en super dejlig og kreativ aften,

Annette

4 kommentarer:

Gitte sagde ...

Waow nogle flotte LO's du har lavet. :) Den swirl Lina har lavet til jer er for lækker. :)
Silhouetten står også øverst på min ønskeliste. :)
Du og din familie må ha' en rigtig dejlig påske.
Knus

mi@ sagde ...

Herlig fargerikt bilde. Flott ramme du har laget rundt. Og swirlen ble jo kjmepefin der med blomstene:-)

Takk for at du deltar hos Skissedilla

Anne Thormose sagde ...

Wauw, sikke et skønt layout - vild med de små blomster, der danne bund for den flotte udskårne swirl.
Og ja, en Silhouette er bare fantastisk. Jeg skal senere i dag "rode" med et kort, hvor jeg skal bruge en udskåren Frihedsgudinde - mon jeg kan finde den som fil?! ;o)

Karina Beck sagde ...

Superlækkert layout! Jeg er vild med rihnstensrammen, papirvalget til det røde, opsætningen... Ja, det hele!
God påske.