28 maj 2009

I fredags var Brit og jeg til midnatsscrap hos Iben i Multiscrap. Det var super hyggeligt, var dog først hjemme igen kl. 02.00.

Jeg fik lavet 3 LO, de første til nogle udfordringer Iben havde lavet.
Dette LO er lavet efter en skitse. Papiret var noget af vores velkomstgave.

Til dette LO, kunne man vælge mellem 3 citater. Resten måtte man selv bestemme.


Dette var et ekstra LO jeg nåede at lave. Billeder er taget lige efter vi holdt begravelse for Petri i sidste uge. Victor sad på en træstub, og legede model med sjove ansigter. Mor, ta' nogle billeder af mig, hvor jeg sidder sådan her, og sådan her, og sådan her....

4 kommentarer:

Brit sagde ...

Det var en super hyggelig tur vi havde os der... og vi nåede at lege turister i Odense by...

De er bare super gode de LO'er du fik lavet indimellem shopperi'et...

Karina Beck sagde ...

Tre lækre layouts. Ode er endnu flottere IRL.
Der er da godt nok sket noget med Victor på det sidste. Synes at han ligepludselig er blevet så stor..
Tak for i går.

Gitte sagde ...

Super lækre LO's du fik lavet. Vild med "friends" det må jeg lifte.:)
Herlige billeder af Victor :)
du må ha' en rigtig god torsdag aften.
Knus

Britta sagde ...

Hej! Er bare smaddernysgerrig... Har du en speciel fotoprinter, så du ikke skal rende til fotohandleren hele tiden? Det er træls at vente flere dage på fremkaldelse! Hilsen Britta