03 november 2008

Igår var jeg med til min første CyberCrop. Diana og Majer holdt KortCyberCrop igår, hos scrapsisters.dk. Det var super hyggeligt, og jeg nåede at være med i tre opgaver.
Opgave 1
Jeg har brugt 2 slags grønt karton, mønsterpapir fra BG wassail, grønt bånd, grøn knap i hvid blomst, hvid signo pen, 1 stk. kaffefilter foldet som en lille pose til penge.
Jeg har vundet en præmie via lodtrækning på dette første kort til opgave 1.
Spændende hvad præmien er.


Opgave 2
2 slags infarvet karton, 1 stk. mønsterpapir fra BasicGrey, Prima blondebånd, JustRite stempel. Doodling på tekstfeltet er malet med Twinkling og bagefter fået en gang 3D lak.
Opgave 6
Stempelmotiv og doodlings er favelagt med Twinklings. Doodlings har fået 3D lak og bagefter varmepistol for at lave lidt bobleeffekt. Papiret er fra BasicGrey, Thickersbogstaver fra American Craft.


Ha' en god aften,
Jeg glæder mig til klokken 22.00 når jeg skal se Prison Break,
Annette

4 kommentarer:

Pia sagde ...

Flotte bidrag til cybercrop og tillykke med lodtrækningen. Dit bidrag med kaffeposen og pengesedlen er en kreativ løsning.

Netti sagde ...

Det er nogle flotte kort du har lavet. jeg stemte på dit i opgave 1 det er virkelig utrolig lækkert!
Tillykke med at du vandt :o)

Karina Beck sagde ...

Superflotte kort, du nåede at lave.

Vi ses torsdag ; )

Gitte sagde ...

Nogle super flotte kort du nåede at lave. Der er mange lækre detaljer der er på. En super god ide med af bruge et kaffefilter som pengepose.
Tillykke med at du vandt.
Du må ha' en god tirsdag.
Vi ses torsdag. :)